Amy dubbar huvudroll i Biofilm!

Amy dubbar huvudroll i Biofilm!
När Prinsessan Lillifee flyger in på de svenska biodukarna är det Amy Diamond och Nassim Al Fakir som lånar ut sina röster till de rosa huvudkaraktärerna Lillifee och hennes bäste vän grisen Plutten.

”Det här är min första film som jag dubbar. Det känns så roligt att det också blev en prinsessroll. När jag var yngre så älskade jag prinsessor. Klädde ut mig och så. Älskar fortfarande allt som är rosa och glittrigt”, säger Amy Diamond.

Amy kommer också att sjunga introsången samt tillsammans med de övriga musikalsången på slutet.
Prinsessan Lillifee får biopremiär 10 september över hela landet.
Källa: www.amydiamond.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0