Från Amys dagbok på www.amydiamond.se Skrivet den 2010-02-26 20:05:29 (OBS! I DON'T OWN ANYTHING)

Hej Allihopa!

Hoppas ni har haft en bra vecka!

De senaste två veckorna har varit jätteroliga. Jag har haft föreställningar med “Alice i Underlandet”, varit i skolan, haft matteprov, övat stenhårt på ett pianostycke som jag försöker lära mig, varit på praktik och klippt tre kunder och idag hade vi kundpass där jag först klippte och färgade en kund, klippte en barnklippning och på eftermiddagen kom min mamma och blev klippt och färgad av mig!

Nu i helgen ska vi ha fyra föreställningar av “Alice i Underlandet”, titta på melodifestivalen och på måndag ska vi på premiären av “Alice i Underlandet” (filmen som är producerad av Tim Burton!). Det ska bli så otroligt roligt att se den. Jag har sett några klipp från filmen och den ser jättebra ut :).

Förra veckan fick jag ta emot guldskivan för “Swings and roundabouts”. Jag fick också en överraskning av Patrik på skivbolaget (Bonnier Amigo) Det var en Ipod med en ingraverad text! Jag blev så otroligt glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0