Från Amys dagbok skrivet den 2010-04-01 17:55:51

Hej Allihopa!

Hoppas ni mår bra. Själv mår jag jättebra!

Tack, tack, tack så hemskt mycket till alla er som röstade fram mig till årets svenska artist på Nickelodeon Kids Choice Awards! Jag blev så otroligt glad när jag fick veta det. Tack ännu en gång!

I helgen var det de sista Alice-föreställningarna! Det har varit så otroligt roligt och lärorikt att vara med i musikalen!

Jag har även varit på fotografering inför mitt Greatest Hits Album som kommer att släppas till hösten!

Jag är mitt uppe i att svara på era frågor. Det tar lite tid eftersom ni hade så mycket att fråga. Ni hade verkligen skrivit många bra, roliga och intressanta frågor :)

Nu är det Påsklov och det känns så otroligt härligt att vara ledig en hel vecka!

Hoppas ni får en underbar Påsk och att solen skinner där ni bor!

Många Kramar Amy
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0